Underbart!

Märkte igår att man kan åter igen gå utanför dörren utan att riskera att förvandlas till Ötzi! :-)
En rätt skön känsla må jag säga!

Var på gymmet idag med! Har haft några lata dagar du efter helgen men idag tvingade jag iväg mig. Och damn vilken känsla!
Har börjat insett att jag börjar bli beroende av skiten. Nu tänker jag kliva upp tidigare för att hinna dit innan jobbet imorrn. Och de som känner mig väl vet att går jag upp tidigt av egen vilja är det fan i mig allvarligt!

Men ska man bli beroende av nånting är det ju en rätt bra grej.

Hade en enormt bra alla hjärtans-dag iaf! Lite sent kanske men det hade jag iaf.
Återigen en stor kram och ett jättegrattis till syrran och lopen! Och sen ett litet lagomt high five till mig själv ;-)

High five... Vem fan kom på det? Och alla såna där saker man gör. En tanke som har slagit mig många gånger är vem som kom på att man pussas? Är det nått snille som bara bestämde det eller är det ett medfött beteende?
Fast vid närmare eftertanke så gör ju många djur liknande grejer. Fan... Nu verkade jag ju bara jävlgt dum...

Men high five då? Eller peace-tecknet?

Vart kommer såna grejer från? Är det någon som har en aning? Kan inte se att dom symboliserar något speciellt.

Har tappat gnistan lite... Börjar man fundera över sånt där behöver man lite ny energi och nya saker att tänka på. Tyvärr snurrar inte så mycket runt i mitt huvud just nu som jag har lust att skriva om här. Men kanske händer nått kul på jobbet imorrn som jag kan bjuda er på :-)

Natti natti everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0