Utmaning

Har blivit utmanad  av Northtwig.


Skriv 5 otäcka saker att äta och skicka den dåliga maten till 5 andra bloggare som utmaning och se om de vågar äta den.

Northtwigs lista

1: Älgtunga.....fy fan....
2: Grisfötter....får kväljningar...
3: Njure...ialla former....
4: Finska jul-lådor....fan som gratinerad puré....
5: Memma...finsk påskdessert som ser ut som en smarrig kladdkaka men som smakar farin...och endast farin....

Till att börja med har jag knappt ätit någon av dessa rätter. Älgtunga har jag defentivit ingen åsikt om. Grisfötter ser ju bara grotteskt ut så det ska mycket till innan jag äter det.
Njure... Nja vet nog inte om jag har ätit det heller. Inte medvetet iaf.
Finska Jul-lådor, inte helt otippat har jag inte ätit detta heller.
Memma däremot. Det har jag smakat... FYY FAAN! Kommer ihåg att det var något så vidrigt så jag önskar att det håller sig kvar på den finska sidan om gränsen.


Min lista:

1. Oboy gjord på havremjölk... Bland det vidrigaste jag har druckit.
2. Oliver...
3. Mögel-ost
4. Surströmming
5. Kronärtskocka


Jag utmanar Ariiba, Bergdahl, Marikakehusmaa, Pettssson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0