Oh de lady!

Är inne i en formtopp utan dess like rent prestationsmässigt känner jag! 
Spelade bowling idag och jag har då aldrig spelat så bra som jag gjorde idag. Fick tre-siffrigt alla tre serier och det har nog aldrig hänt förut :P sjukt kul hade jag iaf! Har aldrig haft så kul när jag har spelat bowling!
Sen var jag på världens flumhumör under hela tiden när vi spelade badminton på kvällen :) Spelade sjukt avslappnat och satte det mesta innan allt gick överstyr och jag bara tokgarvade åt det mesta.

Börjar bli en aning rastlös här hemma... 3 dagar utan jobb är rätt skönt men fortfarande sjukt frustrerande! Jag behöver aktiveras på dagarna nu! Ligga hemma en hel dag finns inte på världskartan. Förhoppningsvis blir det en resa till Strömsund imorrn för att på så sätt fördriva än mer tid :)

Åt middag med min kära syster på kvällen och lyckades nästan inviga henne i Facebooks fantastiska värld ;)

Är inne i världens flow känner jag där jag umgås med massa vänner hela dagarna! Äntligen börjar det hända lite i mitt liv!
Nu är det bara kvar att bestämma sig för vad man ska göra sen. Men det tar vi en annan gång. Nu känns sängen väldigt lockande!

Natti natti världen

Kommentarer
Postat av: kristina

"spelade sjukt avslappnat" ?!?!!? johan du ser ut som krakel spektakel när du spelar..

2009-01-15 @ 08:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0