Gårdagen

Hihi rolig kväll igår förresten! Dock har jag inte varit ifrån min kära säng mer än 3 timmar idag. Och då låg jag i Martins soffa och kollade på film :-P

Började hos mig med Krille och fortsatte hos Martin. Grymt trevligt! Sen kom krogen och då blir Johan väldigt självständig och tänker inte alltid på att hålla koll på vännerna.


Saker Johan lärde sig igår:
  • Nej, jag tycker fortfarande inte om Jäger
  • Att Likör 43 är mycket godare!
  • Att förfesten är allt som oftast bättre än själva krogen
  • Att man måste dricka oftare för att tåla mängderna som en gång kunde slinka ner 

Saker Johan inte lärde sig igår:

  • Att alkohol tar precis lika hårt även fast man inte känner spritsmaken
  • Att säga "Nej nu har jag druckit tillräckligt, nu vill jag inte ha mer även fast det här var jättegott"

Så nu går livet vidare med ytterligare en nyttig erfarenhet.



Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, tur man lär så länge man lever.

2009-03-02 @ 10:48:06
URL: http://amundsson.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Hur var dina bevingade ord om gränser och alkohol??

Om du inte minns kanske Maria kan påminna dej ;-)

2009-03-02 @ 21:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0