Montage? Det säger du inte?

Måste bara visa en bild jag tyckte var rolig i Aftonbladet häromdagen
En artikel om en allvarlig skada på en hockeyspelare där de ska försöka illustrera skadan och eventuella men han kommer få.



Ser ni högst upp i det vänstra hörnet? "Denna bild är ett montage".
Jag känner bara att: Vilken tur att de berättade det för mig! Annars hade jag ju kunnat tro att han gick omkring så där om dagarna. Det är tur att Aftonbladet verkligen gör det klart för oss att han inte ser ut så här efter smällen. Det är ju nästan så att man skulle kunna tro att de tar oss läsare för dagisbarn...

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA

2009-03-27 @ 09:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0