Ännu en dag har gått av livet...

Tung dag idag. Mycket att göra och lite tid att göra det på. Men nu sitter jag här i min underbara soffa och väntar på Tommy som ska komma förbi en sväng. Har tänkt tillbaka på den de senaste månaderna en del sista dagarna. Vet inte varför men har varit rätt kul och mysigt att tänka igenom hur man tänkte och vart man var, låt oss säga under detta år.
Jag harvade runt i kassan på willys i början och kände att alla dagarna var enormt enformiga och jag hade ingen aning om vad jag ville göra. Och i det privata gick jag omkring och bara njöt av livet och bara lät allt flyta på. Viktor drog iväg till Thailand.

Nu drygt 4 månader senare. Jag får äntligen hålla på i mejeriet där jag älskar att vara och dagarna  känns bra mycket mer varierande. Jag har en helt underbar flickvän och jag har köpt en egen lägenhet där jag verkligen älskar att vara!
Allt känns riktigt bra och jag stortrivs verkligen med allt just nu! Tiden har gått så grymmt fort de här månaderna.
Trodde aldrig att allt skulle vara så annorlunda på så här kort tid. Tänk om jag hade börjat på ett annat jobb? Hur hade livet sett ut då?
Hade jag träffat Christina? Hade jag kommit på att köpa egen lägenhet? Hade jag haft det så här bra? Knappast någott av dem.

Se vad man kan komma på bara man börjar skriva lite :-)
Saknar dock mina oseriösa inlägg lite. Ska nog  komma på nått ;-)

Kommentarer
Postat av: Tommy

Ditt liv är ju hur bra som helst..! Nu blir jag ännu mera deppad! ...nerå! Jag får inspiration till att ta tag i allt! Thanks!

2009-05-20 @ 20:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0