Duschfunderingar...

Kom precis ut ur duschen och det kom upp lite funderingar i mitt huvud.

Jag är en person som vid vissa tillfällen väljer att sitta i duschen. Det är inte ofta man hör någon säga det.

Det är lite som porrsurfande. Det är liksom lite tabu att prata om. Aldrig har väl någon råkat surfa in på någon porrsida men på något underligt sätt så finns det miljoner sidor där ute. Men hur många erkänner att de faktiskt gör det? Jag har gjort det. Dock ser jag inte riktigt tjusningen med det. Aja åter till sittduschandet
Bland yngre tror jag de flesta gör det ibland. Det är nått så underbart skönt!
Men jag gör det oftast bara vid två tillfällen.
1. När man börjar jobbet tidigt är det ett rätt skönt sätt att vakna till
2. När man är bakis och bara vill slappna av och komma tillbaka till sitt forna jag.

Som ni kanske förstår så jobbar jag inte idag så då fattar ni antagligen resten själv...

MEN det finns ett stort problem som jag har upplevt genom alla år av mitt sittduschande. De flesta duschhuvuden, åtmindstone de av äldre modell har en skruv mitt i där allt vatten sprutar ut. Den där lilla j*veln gör ju att när man sitter ner så sprutar allt vatten på sidan om mig som i en ring. Vet inte om denna skruv finns på nyare duschhuvuden men det borde fan va standard att ta bort dem!
Är det bara jag som vill starta en folkrörelse mot dessa skruvar?

Sjukt kul kväll igår!

Signing out

Kommentarer
Postat av: Northtwig

Jag fattar inte vad du menar...men va fan, jag är med!

"Bort med skruvarna!!!"...eller???

2009-05-24 @ 19:25:36
URL: http://northtwig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det där är ju gamla budgetmunstycken ;) Byt upp dig! :D

2009-05-24 @ 20:41:30
Postat av: Maria

Hehe, förstår precis vad du menar! En tripp till CO kanske? ;-)

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=57711935

2009-05-24 @ 20:42:19
URL: http://amundsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0