Mr Sensitive?

Jag har förändrats en hel del under senaste tiden. Jag har börjat visa mina känslor utan att tänka så mycket och mitt humör har även blivit lättpåverkat.

Nu låter det som att jag har blivit värsta mjukisen som grinar vid första motgång.
Nej, här snackar vi om en helt annan sorts känslighet. Jag kan bli skitförbannad på ett sätt som jag verkligen inte kunde förut. Jag har upptäckt att om man slår hårt på en dörr, vägg eller kund (ok kanske inte en kund) samtidigt som man skriker relativt högt så kan man bli på förvånansvärt bra humör.

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om denna nya egenskap.
Å andra sidan är det bättre än att gå runt och vara sur men samtidigt så är det kanske inte bra att man blir aggressiv när man blir arg heller. Men känner att för tillfället duger dörrar gott för mig att avreagera mig på även om Micke på jobbet får ta några utbrott ibland också.

Ne nu ska jag laga mat! Eller jag ska värma en matlåda....

Kommentarer
Postat av: Tommy

Slå ner de! Du kan få nita mig om du behöver avreagera dig =)

2009-05-08 @ 18:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0