Ungkarlskväll tonight!

Ska bara sitta hemma i min morgonrock helt själv och kolla på fotboll i min helt underbara soffa!
Tänker inte resa mig mer än absolut nödvändigt.

Det var längesen jag hade en kväll för bara mig själv och inte hade någon annan i närheten. Men jag klagar inte :)
Har haft en helt underbar helg i Stockholm med Christina. Så skönt att bara komma bort och slappna av helt en helg.
Bara ha varandra att bry sig om och inte behöva tänka på jobbet eller nånting!
Men ikväll är det en hemmakväll ensam. Som en riktig ensamvarg. Ska verkligen bara koncentrera mig på fotbollen och vara riktigt själv!

Men sen åker jag till Christina och sover så jag är nog inte riktigt redo än att klara mig helt själv ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

och du ringer inte mig när du är i sthlm? vilken diss;) hahaha

2009-05-06 @ 20:51:59
URL: http://sandrakaivolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0